Nyhed – klimavenlig krukke

Klimavenlig krukke

Planter i krukker skaber stemning på terrassen, ved hoveddøren og altanen. Det kan dog være udfordrende at give planterne den rette mængde vand og mange kommer til at give enten for meget eller for lidt vand, og som resultat mistrives planterne og dør ofte til sidst. En selvvandingskrukke justerer planternes vandforbrug efter behov og sikrer at planterne vokser og trives langt bedre.

Nu har vi glæden af forhandle den klimavenlige selvvandingskrukke lavet af UrbanGarden i København i planteskolen. Vi er ret begejstrede for klimakrukken og den fås både i vores webshop og i planteskolen. Krukken er en selvvandingskrukke og er fremstillet af 100% danske genbrugsmaterialer.

Du slipper ikke blot for vanding, men dine planter får den optimale mængde vand og trives og gro dermed bedre. Du kan bruge krukken både inden – og udendørs. Den er frost – og stødsikker og er fremstillet i Danmark af 100 % dansk genbrugsplast. Designet er klassisk med et minimalistisk skandinavisk look så dine planter rigtigt kommer til deres ret. Krukken er desuden også godkendt til dyrkning af fødevarer.

5 gode grunde til at vælge klimavenlig krukken:

• Du vil bruge mindre tid på vanding og mere tid på at nyde dine planter.
  • Dine planter får den rette mængde vand og trives og gror bedre.
  • Du skal ikke bekymre dig om ferievanding.
  • Klimakrukken er fremstillet i Danmark og er lavet af 100 % dansk genbrugsplast.
  • Frost- og stødsikker krukke der kan bruges både inden – og udenfor.

Krukkens specifikationer
Diameter: 38cm
Højde: 48cm
Samlet rumindhold: 49 liter – vandtank 14 liter
Der medfølger plantevejledning.

Du kan dyrke forskellige planter i samme krukke og den er også velegnet til juletræet enten på terrassen eller i stuen. Bestil et tilplantet juletræ i klimakrukken her.

Læs mere om juletræer i potte og hvad du skal være opmærksom på, når du vælger juletræ i potte frem for de klassiske afskårne juletræer.