Gug Planteskole webshop

Køb kvalitets produkter til havenuafhængigt af butikkens åbningstider og geografisk afstand!

Webshop Gug Planteskole

Få dine varer leveret eller hent selv

Vil du for eksempel slippe for at løfte tunge poser med jord eller gødning? Eller vil du købe hækplanter, buske eller frugttræer, der ikke kan være i din bil? Så er det oplagt at handle i vores webshop. Du kan også lave en bestilling af de varer du ønsker og vælge selv at hente – så har vi varerne klar til dig, når du kommer, og du kan få en snak med en af vores gartnere vedrørende dit haveprojekt.

Bedre overblik og synergi mellem fysisk butik og webshop

Vores drøm er at skabe en god synergi mellem vores fysiske butik, hvor vi lægger stor vægt på god service og kvalificeret og professionel rådgivning til haven og vores online shop. Vi håber, at vores shop vil gøre det nemmere for dig at få bedre overblik, inden du handler samt gøre håndteringen af varer hjem til dig nemmere.

Planter af høj kvalitet og faglig rådgivning

Hos Gug Planteskole har vi gartnere til at passe, håndtere, pakke og vejlede dig om vores produkter. Den største del af vores planter er danskproducerede og vi lægger stor vægt på kvalitet og sundheden hos planterne og ofte køber vi plantesorter, som er særligt udvalgte pga. robusthed og høj resistens mod sygdomme. Vore erfarne gartnere køber planter ind fra førende danske leverandører og planterne bliver nøje tjekket, når de ankommer i vores lager. Når du handler planter hos os, enten i vores fysiske butik eller webshop, sikre du dig at få sunde planter med solidt rodnet, som er blevet håndteret og passet professionelt.

Stort sortiment af haveplanter og havetilbehør

Bemærk venligst, at vi kun har lagt en lille del af vores sortiment i webshoppen og ikke alle produkter som findes i vores fysiske butik. Der vil dog med tiden komme flere og flere produkter online. Hvis du leder efter et bestemt produkt, som du ikke kan finde i webshoppen, er du altid velkommen til at kontakte os. Hvis vi har varen i butikken, tilføjer vi den gerne til din bestilling.

Har du feedback til vores webshop, hører vi meget gerne fra dig.
Skriv venligst til iva@gugplanteskole.dk

Har du spørgsmål? Kontakt os i dag!

Har du læst: