Kvalitetsgaranti

Hos Gug Planteskole finder du kun kvalitetsplanter, der bliver passet og plejet af faglærte gartnere. Når planterne ankommer i planteskolen, kontrollerer vores gartnere altid om de lever op til vores høje standarder. Derfor kan du trygt handle planter hos os og få succes med dine haveprojekter.

Gro garanti

Grogarantien omfatter flerårige planter og dækker i 6 måneder efter købsdato. Det betyder, at vi bytter din flerårige haveplante i tilfælde af, den går ud eller dør. Husk at medbringe kvitteringen og den plante, som du ønsker at reklamere. Følgende kriterier skal opfyldes for at du kan gøre brug af grogarantien.  for at du kan gøre brug af grogarantien:

• At bon / faktura samt plante medbringes.
  • At planten er behandlet korrekt og regelmæssigt vandet.
  • At planter købt forår erstattes følgende efterår.
  • At planter købt efterår erstattes følgende forår.
Grogarantien dækker ikke:
  • Planter der har fået fysiske skader som haregnav, har knækkede grene fra påkørsel, leg eller lignende.
  • Frost og tørkeskader .
  • Enårige, sæsons planter.
  • Der ydes ikke gro-garanti på planter til sommerhusgrunde og krukker.
  • Barrodede planter erstattes ikke og tages ikke retur.